W ramach niekończących się poszukiwań na przemyt kaszy jaglanej w codziennej diecie, 
wymyśliły nam się apetyczne żółciutkie racuchy.
Gdyby Wam było mało mangowego smaku, 
serwujemy je z aksamitnym musem z … 
MANGO, 
oczywistość.
;))
Składniki:
mango (1 szt. ale ok. 1/4 pożarłam w tak zwanym miedzyczasie)
ugotowana na sypko kasza jaglana (6-7 łyżek kopiastych)
mąka z quinoa (2 łyżki, niekoniecznie)
skrobia kukurydziana ( 3 spore łyżki)
szczypta kardamonu zielonego
jajo (opcjonalnie, można zwiększyć ilość skrobii)
ewentualnie trochę wody
masło klarowane do smażenia (lub inny zdrowy tłuszcz lub olej)
listki stewii do osłodzenia  (niekonieczne, można użyć innej substancji słodzącej)
Wykonanie:
Kaszę zmiksuj z jajem i obranym mango, dodaj mąki i kardamon. 
Jeśli jest taka potrzeba dolej odrobinę wody. 
Ciasto powinno mieć konsystencję dość gęstej śmietany 
ale stosunkowo łatwo spływającej z łyżki na patelnię. 
Umaż na maśle klarowanym.
Podawaj np z musem z mango (miksowany owoc).

mus z mango 🙂
Smacznego!
Ciao!
🙂

20 thoughts on “RACUCHY JAGLANE Z MANGO”

  1. Dzięki za pomysł. Właśnie otworzyłam pulpę z mango ponieważ robiłam mój ulubiony deser z Tajlandii – ryż gotowany w mleku kokosowym z mango. Zostało mi trochę tej pulpy i nie wiedziałam do czego zużyć. Racuszki takie robię często ale bananowe albo jogurtowe. Czerpię pomysły z Pani przepisów. Super sprawa.

  2. My rodzinnie kaszę jaglaną od lat jadamy, dzieciaki uwielbiają na śniadanie. Spróbowałam dzisiaj racuszków z Pani przepisu, ale zmodyfikowałam, gdyż nie jest nikt w domu na specjalnej diecie. Racuszki były z bananem, jabłkiem, jajem i skrobią ziemniaczaną (bo takową tylko miałam). Podałam z domowym dżemem z malin. Wyszły pysznie! Dzięki za inspiracje, będę próbować dalej.
    Kinga

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.