Dziś kolejny prosty i zdrowy obiadek chętnie przyswajany przez mały brzuszek (duży zresztą też ;)).
Pełnoziarnisty, zdrowy ryż, kiełki domowe bez chemii i przyspieszaczy wzrostu
oraz szparagi z zaprzyjaźnionego gospodarstwa.
🙂
ryz curry
Składniki:
ryż pełnoziarnisty, brązowy
pęczek szparagów
domowe kiełki fasoli mung (przepis)
kurkuma
masło klarowane lub nierafinowany olej
sól lub sos sojowy tamari lub shoyu
Wykonanie:
Ryż ugotuj jak zwykle, szparagi ugotuj na parze. Na patelni rozpuść odrobinę masła, dodaj kurkumę, sól lub sos sojowy, odrobinę wody, dodaj ryż, wymieszaj i podgrzej.
Jeśli używasz oliwy, dodaj ją już na talerzu a kurkumę rozpuść jedynie w wodzie z solą lub sosem sojowym. Polecam olej słonecznikowy nierafinowany, ma pyszny posmak świeżych pestek słonecznika. Możesz polać nim szparagi którym ten mariaż służy naprawdę wybornie. Podaj również kiełki saute (dla siebie możesz skropić je cytryną bądź octem balsamicznym).
Gotowe!
Szybko, lekko, smacznie i zdrowo.
🙂
ryz curry
Ciao!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.